Комплектування та постачання обладнання для мобільного надання адміністративних послуг

Завершено: 25.02.2022

Швейцарсько-українська Програма «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) оголошує конкурс на комплектування та постачання обладнання для мобільного надання адміністративних послуг.

Програма EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва та реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.

У межах Програми EGAP запланована співпраця із органами місцевого самоврядування для створення мобільних пересувних робочих місць. Це дозволятиме адміністраторам центрів надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) надавати адміністративні послуги за межами приміщення ЦНАП, безпосередньо виїжджаючи до користувача. Такі варіанти використовуватимуть для обслуговування заявників, які не мають фізичної можливості відвідати ЦНАП (люди з обмеженими можливостями, ті, хто перебувають на лікуванні тощо).

Основне завдання – підбір і постачання налаштованого комплекту обладнання для виїзного надання адміністративних послуг (кількість комплектів обладнання – 20 шт).

Вимоги до комплектів обладнання наведені у Додатку 1.

Вимоги до виконавця: учасник повинен бути постачальником обладнання та програмного забезпечення.

Критерії:

– ціна;

– відповідність вимогам, визначеним у Додатку 1;

– умови гарантійного та післягарантійного обслуговування;

– строки постачання.

Порядок подання пропозицій:

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозицію оформляють на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми (посилання під заголовком оголошення), підписують уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюють печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:

– копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань;

– копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

Пропозиції (пакет документів) подають у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності). Електронна копія пропозицій має бути надіслана на електронну пошту [email protected].

На конверті має бути зазначене повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проєкту №4278-01 та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без урахування ПДВ.

Терміни та адреса подання заявок:

Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа в паперовому вигляді на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа не пізніше 25 лютого 2022 року. Враховуючи дистанційний режим роботи Фонду, електронна копія заявки обов’язково має бути надіслана на адресу електронної пошти [email protected] не пізніше 25 лютого 2022 року.

Адреса: Програма EGAP, Фонд Східна Європа вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508, Київ, 01032, Україна. Запитання щодо цього оголошення про конкурс можна надсилати у письмовій формі на електронну адресу [email protected].
Контактна інформація: Сергій Гунько, координатор із цифровізації регіонів Програми EGAP Фонду Східна Європа. Більше про Програму «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» можна дізнатись за посиланням www.egap.in.ua.