Програма EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, та реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, оголошує конкурс на вибір керівника проекту з впровадження Єдиної державної електронної системи е-нотаріату (далі - Система е-нотаріату).
У межах цього проєкту Програма EGAP має на меті підтримати Міністерство юстиції України у впровадженні Системи е-нотаріату для переведення нотаріальної діяльності в електронне середовище, автоматизації діяльності нотаріусів, забезпечення оперативності вчинення нотаріальних дій, оптимізації адміністративного навантаження на клієнтів та нотаріусів, а також забезпечення швидкого доступу до вже вчинених нотаріальних дій.
Головним завданням керівника проєкту буде (але не обмежуючись цим):
- надання консультацій та забезпечення загального управління проектом щодо впровадження та модернізації Системи е-нотаріату, в т.ч. оцифрування нотаріальних послуг;
- підтримка впровадження нових модулів в Систему е-нотаріату, а також розробка концептуального бачення впровадження Системи е-нотаріату, включаючи цілі, ключові результати, необхідний обсяг робіт і завдань, бюджет, терміни і т.д.;
- підтримувати ефективні робочі відносини із зацікавленими сторонами проекту (Міністерство юстиції України, Нотаріальна палата України, Міністерство цифрової трансформації України, державні підприємства, інші проекти міжнародної технічної допомоги, ІТ-розробники тощо);
- підтримка та нагляд за належною розробкою технічної документації Системи е-нотаріату, необхідної для її впровадження та підтримки;
- координація законодавчої діяльності у сфері, пов'язаній з функціонуванням Системи е-нотаріату;
- координація вдосконалення Системи е-нотаріату з точки зору вимог користувачів та чинного законодавства;
- підготовка аналітичних матеріалів щодо впровадження Системи е-нотаріату;
- моніторинг стану впровадження Системи е-нотаріату; подання пропозицій заступникам Міністра юстиції щодо вирішення поточних питань;
- організація зустрічей з питань впровадження Системи е-нотаріату;
- підготовка аналітичних матеріалів для заступників Міністра юстиції про хід розробки Системи е-нотаріату.
Вимоги до кандидатів:
- ОБОВ'ЯЗКОВОЮ УМОВОЮ Є 2+ роки досвіду управління IT проєктами;
- 5+ років професійного досвіду в юриспруденції, нотаріаті, управлінні проєктами, консалтингу або суміжних сферах;
- ступінь магістра в галузі права, міжнародного права, державного управління, економіки або суміжних галузях. Освіта в галузі ІТ буде перевагою;
- підтверджений досвід роботи в сфері нотаріату, державної реєстрації, в т.ч. практичний досвід у суміжних галузях буде перевагою;
- стратегічне мислення, здатність розуміти потреби клієнта, сильні логічні навички, вміння знаходити вузькі місця та розробляти рішення;
- підтверджене знання законодавчої бази України, пов'язаної з нотаріальною діяльністю;
- вміння структурувати роботу та забезпечувати своєчасне виконання поставлених цілей;
- знання циклу формування державної політики та національного порядку денного реформ, державного управління;
- відмінні комунікативні, дипломатичні та презентаційні навички.
Для участі в конкурсі просимо надіслати мотиваційний лист із зазначенням очікуваної суми гонорару та резюме на адресу [email protected] з поміткою «Керівник проєкту е-нотаріат» до 4 вересня 2023 року включно.